• Email
  • Facebook
  • Google
  • Instagram
  • Linkedin
  • Twitter
  • Rss
  • Om Christian Godoy Jørgensen
    • Bøger jeg anbefaler
    • Links
  • Online Marketing Guiden
  • Online Markedsføring
    • Online Markedsføring – billeder og illustrationer
    • Social Media Marketing
      • Sociale Medier
      • Sociale Medier – billeder & illustrationer
      • Sociale medier – Hvorfor skal jeg være opmærksom på dem?
  • Søgemaskineoptimering

Nu med globale udfordringer som Head of Marketing hos Planday!

Posted on 24. juni 2013 by Christian Anders Jørgensen in Karriere, Online Markedsføring, Planday

Jeg har fornøjelsen at jeg helt officielt kan sige, at jeg har fået det fedeste job som Head of Marketing hos Planday.com.

Hvad er Planday?

Planday har lavet et online vagtplanlægningssystem med tilhørende app til iPhone, som bruges af rigtig mange barer, restauranter, hoteller m.fl. til at lave vagtplanen for deres mange, ofte timelønnede, ansatte. Det er for mange virksomheder et rigtig tungt, administrativt arbejde, og med Planday’s system og app kan der spares rigtig meget tid på administration. Og så betaler virksomhederne kun for den tid, som medarbejderne faktisk er på arbejde, da de checker ind og ud når de kommer og går. Og hvem kommer ikke lige fem minutter for sent, og går lidt før…? Mange virksomheder har sparet mere end 5% bare i lønomkostning. Medarbejderne kan bytte vagter med hinanden, lederne kan sms’e ud til medarbejderne og mange andre fordele, som gør det til et fedt produkt, at skulle være med til at afsætte.

Nedenfor er en kort præsentationsvideo:

Hvad skal jeg lave?

Min rolle som marketingschef er selvfølgelig at vækste salget, og her bliver det primært gennem onlinekanalen, men også krydret med nogen offline elementer en gang imellem. Planday’s ledelse har en sund men stadig ganske ambitiøs holdning til at vi skal vækste endnu mere globalt. P.t. har vi kunder i hele Skandinavien men planerne rækker langt videre end det. Så det er meget interessant at være i en virksomhed, som har modet til at tænke offensivt og ambitiøst.

Samtidig med dette, så giver produktet mening… det pleaser min indre “Den her proces må vi kunne optimere”-djævel, og det er præcis hvad Planday har gjort ifht. vagtplanlægning. Kokke brænder for at lave god mad – ikke vagtplaner. Det gælder i rigtig mange brancher. Man skal gøre det man er god til, som Danske Bank ville sige det. Og med det sagt, så kan jeg kun sige at jeg glæder mig til en masse gode globale udfordringer, med nogen fede kolleger og et produkt der skaber værdi hver dag.

Hav en dejlig dag!

—-

Upodate 27. juni: Så kom der også presse på: http://www.bureaubiz.dk/Nyheder/Navne/2013/juni/Online-vagtplanceringsfirma-ansaetter-marketingchef

Kontakt Christian Godoy Jørgensen

  • +45 60605776
  • christian@digitalwasabi.dk
  • Contact Us
  • christianjorgensendk
    • Linkedin
    • Twitter
    • Instagram
    • Facebook
    • Rss
Christian Anders Jørgensen

Seneste indlæg

  • Podcast interview: Hvordan vi arbejder med content marketing hos Planday
  • 10 råd: Sådan får du succes med Content Marketing
  • Fanget i Bodil-stormen? Find #Husly her!
  • Nu med globale udfordringer som Head of Marketing hos Planday!
  • Udnyt Facebook annoncering endnu bedre med Custom Audience + et beskidt trick!

Kategorier

  • Billeder
  • Blogs
  • Content Marketing
  • Deducta
  • European Transportation Collaboration
  • Facebook
  • Facebook Ads
  • Gadgets
  • Google Adwords
  • Google Analytics
  • HD Speciale i Online Markedsføring
  • International SEO
  • Interviews i Radio/TV
  • Iværksætteri
  • Karriere
  • Kuriosum
  • LinkedIn
  • Markedsføringsstrategi
  • Om Christianjorgensen.dk
  • Online Markedsføring
  • Planday
  • Social Media Marketing
  • Social Medier
  • Sociale medier
  • Søgemaskineoptimering
  • Søgemaskiner
  • Søgeordsanalyse
  • Twitter
  • Web-udvikling
  • weblog
  • Wordpress